CVS/SVN

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 9 Sie 2006, 23:36:02 CEST

On Sunday 06 August 2006 13:24, Maciej Pijanka wrote:
> Zmiana IPków planowana niejest specjalnie wielkim problemem, obecnie
> TTL na strefach jest przestawiony wiec z propagacja nie bedzie
> problemu.
> A co do głosów ze akcyza lezala tydzien i nikomu nie przeszkadzało,
> coz, imo jesli nie jestesmy wstanie zadbac o prace wlasnych maszyn
> pldowych, to moze dac sobie siana z robieniem dystrybucji, bo w
> momecie gdy wreszcie stowazyszenie dojdzie do skutku i CVS bedzie stał
> na sprzecie stowazyszenia nikt nie bedzie nas gonił do zadbania o to,
> jesli sami tego nie zrobimy.

Bardzo fajna logika. Przenieśmy cvs na maszynę, która jak padnie, to możliwe,
że nikt się tym nie zainteresuje, ale wtedy będzie to przecież jasny znak, że
dystrybucję powinno się rozwiązać, co przy okazji się niejako spełni samo, bo
bez cvsa dystrybucji nie ma.

> Rozumiem ze zbraku zainteresowania odpisaniem na ten watek nikt niema
> zdania na temat?

Ja chciałem odpisać, że jeśli RMF nie vetuje, a cvsadmini są za, to przenoście
na zdrowie, ale powyższym argumentem sobie sam strzeliłeś w stopę.

Zdecydujcie się -- albo akcyza jest dobrze administrowana, stoi na pewnym
łączu i w pewnej lokacji, a w razie awarii jest komu się nią zająć, albo
pomysł przenoszenia tak kluczowej części infrastruktury, jaką jest cvs, z
maszyny, na której najważniejsze nasze rzeczy stały od X lat i stoją nadal,
jest nawet niewart zwrócenia uwagi na.

W dyskusji ep09 vs. jakakolwiekinnamaszyna, ta druga jest z definicji na
straconej pozycji, bo ep09 jest tu prawie od zawsze, wiadomo, że działa, a co
najważniejsze -- ponieważ rmf na niej zarabia, wiadomo, że będzie działać
nadal.

O akcyzie natomiast przynajmniej ja nie wiem praktycznie nic. Jak już
napisałeś o propozycji przeniesienia, to przynajmniej było napisać (a) co to
jest ta akcyza i (b) czemu chcecie przenosić, zamiast teoretyzować o tym co
pld powinno samo być w stanie robić, a co nie, jak to będzie fajnie, jak już
będzie fundacja, etc, etc.

Konkrety proszę.

(Nie żebym nie doceniał faktu, że jeśli cvsadmini chcą przenieść usługę, to
może post factum zwiększy im się ilość endofrim w organiźmie, co z kolei może
zaowocować jakimiś ciekawymi nowymi wynalazkami z cvsem związanymi i ogólnie
większą ochotą do pracy, już mniejsza o racjonalne podstawy takiej reakcji,
ale jeśli mam być szczery, to jakbym na sprawę nie patrzył, trzymanie się
ep09 wydaje mi się najsensowniejszym rozwiązaniem. Powiedzcie po co wam te
przenosiny, to wtedy się pomyśli.)

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki