Poldek.

Paweł Chuchmała styx w t15.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 22 Sie 2006, 13:56:25 CEST

Dnia Tuesday 22 of August 2006 13:31, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Spróbuj zgrać katalog local gdzieś i spróbować czy się wywala na
> poldek -s katalog-local - jeśli tak to poszukujemy takiego katalogu
> celem podebugowania poldka.

Mam tak:
[source]
name   = local
type   = pndir
path   = /home/users/rpm/rpm/RPMS

Jeśli daję tylko -n local lub -s /home/users/rpm/rpm/RPMS to działa.
Jeśli przegram do innego katalogu to też działa. Nie działa tylko w
połączeniu ze źródłami th.

Hm, właśnie zacząłem usuwać te pakiety żeby sprawdzić czy będzie
działać jeśli nie będą się dublowały. Okazało się że w pewnym
momencie zaczęło działać, choć się dublowały. Spróbuję znaleźć który
pakiet to psuje.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała