SPECS (LINUX_2_6_18): kernel.spec - patch130 commented out - does ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 6 Gru 2006, 00:24:50 CET

On Tue, 5 Dec 2006, Jakub Bogusz wrote:
> RMF marudził dosyć szczegółowo,

Na liście czy prywatnie? Bo nie przypominam sobie wątku o tym...

> potem sam się na to nadziałem, ale to było prawie rok temu i nie
> pamiętam szczegółów. W każdym razie pakiety leciały nie tam, gdzie można
> by się tego spodziewać i trzeba było dodawać czy zmieniać jeszcze jedną
> trasę. (dotyczyło jądra 2.4.3x+openswan, ale źródło łaty routes jest to
> samo)

routes-2.6.19-12.diff - March 3, 2005

Taka data widnieje na stronie, nie wiem na ile jest rzeczywista, bo w
łacie jest grudzień tego roku, więc może być robiona z automatu...

Czy jesteś w stanie sprawdzić które wersje to były?
Czy jesteś w stanie podać jakiś test-case?