kernel panic po upgrade lub instalacji z chroot

Badman pld w vp.pl
Sob, 25 Lut 2006, 13:31:12 CET

Witam
Tydzień temu próbowałem z chroot'a zainstalować PLD 2, wszystko
przebiegało bez problemowo. Dopiero przy starcie systemu nowo
zainstalowanego PLD było Kernel Panic i przy tym Unabe to mount root fs
on unknown-block(0,0) (nie pamiętam dokładnie :). Myślałem, że zrobiłem
coś nie tak i zainstalowałem pld-mini.iso.
Jendnak będąc na #PLDhelp znalazłem co najmniej 2 osoby co mają podobny
komunikat, z tym że stało się to upgrade systemu. komunikat był takiej
treści:
VFS: cannot open root device "302" or unknown-block(3,2)
please append correct "root" boot option
kernel panic - not syncing: VFS: Unabe to mount root fs on
unknown-block(3,2)

Czyżby to wina nowego kernela ?
--
Pozdrawiam