winetools - next psuja :)

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Czw, 5 Sty 2006, 10:24:27 CET

> A nie pomyślałeś, że mogłem po prostu zapomnieć zrobić commita?

Nie pomyślałem - byłem tego pewien :)

> Idea była taka, że 0.%{_suffix}.1[234...] to dla jo-II,
> a że wyszło jo-III i nie można tego "odzwierciedlić" w Version, dałem więc
> 1.%{_suffix}.1

Z tego co widzę to:
%define		_suffix	jo

więc żadne "III" tu nie występuje (i dobrze).
A teraz gdzy ktoś dojdzie do wniosku, że winetools już nadaje się do
pełnego release to będzie musiał nadać nr. 2

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski