Re: wifi problem z ipw2200 kontra dwl-ag650 (DŁUGIE)

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pon, 10 Lip 2006, 12:11:19 CEST

Michal Abramowicz wrote:

> odpalam tutaj według opisów:
> [root w odz7 ~]# wpa_supplicant -i eth1 -c wpa_supplicant.conf -Dipw
> ioctl[IPW_IOCTL_WPA_SUPPLICANT]: Operation not supported
> ioctl[IPW_IOCTL_WPA_SUPPLICANT]: Operation not supported
> Failed to set encryption.
> ioctl[IPW_IOCTL_WPA_SUPPLICANT]: Operation not supported
> Failed to set encryption.

Spróbuj:

wpa_supplicant -i eth1 -c wpa_supplicant.conf -Dwext
                                               ^^^^^

Pozdrawiam,
Marek

PS. Teraz dopiero sobie przypomniałem - miałem tak samo - bodajże
ipw jest obsolete - nie obsługuje WPA, zastępuje go ogólny wext.