Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 1 Maj 2006, 12:45:40 CEST

On Mon, May 01, 2006 at 05:51:57AM +0200, Charles wrote:

> W tej chwili jest kilku ludzi, którzy mają (większy lub mniejszy) wpływ na
> kształt naszego distro - niech oni się wypowiedzą.
> Jak dla mnie sprawa jest jasna.
> Mamy spece "special for PLD" - więc jakie "non dist_kernel"?

może by tak:

zrobić kernel-nondist.spec w stylu "fill in the blank", potem ktoś sobie
podmienia config, dodaje patche i ma swój kernel z którym będą się
budowały nasze moduły

dodatkowo można sekcję %build znacznie uprościć względem tej w
kernel.spec w taki sposób że jak się coś wywali to żeby mógł z palca
poprawić, potem "make", i jak już się zbuduje to:
rpmbuild -bc --short-circuit kernel-nondist.spec, i -bb.

no i %files też będzie bardzo uproszczone, bo nie będziemy dzielić na
kawałki modułów które sam sobie wybrał

co o tym myślicie ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En