man a locale i rozne kodowania

Śro, 10 Maj 2006, 17:45:15 CEST

=?iso-8859-2?q?Pawe=B3_Sikora?= wrote:

> $ cp /usr/share/man/pl/man1/ls.1.gz .
> $ gzip -d ls.1.gz
> $ man2html ls.1 > ls.1.html
> $ konqueror ls.1.html
>
> wynik wygląda całkiem sensownie. jedyne co trzeba to takiego html-a
> wzbogacić o informację nt. kodowania znaków.

To moze jest nawet lepiej niz myslalem...
(skoro radzi sobie nawet z cal.1 i ps.1)

Czyzby pierwszy jawnie sformulowany punkt majacy odroznic Th od Ac sie
krystalizowal?
;P

> mi manuale w html-u się podobają, bo to co teraz mam po `man ls`
> przy LC_LANG=pl_PL.UTF-8, to się pochlastać można ;)

Ano.
Ale to akurat mozna poprawic mala latka na mana (w TODO).

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61