[th] gnome i swfdec

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 2 Lis 2006, 10:05:05 CET

Hej
Od jakiegoś czasu gnome (2.16.1) po uruchomieniu raczył mnie komunikatem
o błędzie w nautiliusie - niestety nie pamiętam dokładnej treści. Objaw
był taki, że znikały ikonki z pulpitu. Awaryjnie posiłkowałem się
konquerorem do nawigacji, ale było to trochę męczące.
Dzisiaj popatrzyłem co ciekawego jest na konsoli podczas startu x-ów i
było mnóstwo błędów związanych z swfdec. Po odinstalowaniu
swfdec-0.3.6-5 wszystko wróciło do normy.
W razie czego mogę to ponownie zainstalować i porobić jakieś testy,
tylko prosiłby o informacje co i jak potestować...
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."