SPEC: gimp-gap-2.2

Bartosz Golek (4 z inf A L4) saigonto w o2.pl
Pon, 20 Lis 2006, 00:06:05 CET

Przemyslaw Iskra napisał(a):

> ja bym czarowal ze brak # przed Source0-md5:

z md5 doszedlem juz o co chodzi gdu zajzalem do CVS'u.
Przesylam plik spec z poprawkami, niestaty nadal sie nie zbudowal :(

probowalem sobe z tym poradzic i szukalem poprzez reczne "./configure"
ale nie przechodzi i dalej moja wiedz jest juz chyuba za mala. mam
nadzieje ze poradzi sobie z tym ktos mądrzejszy.

Pozdrawiam Saigon.

P.S. Dzięki za cierpliwość.