anjuta a gnome-terminal

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pon, 20 Lis 2006, 19:13:23 CET

On Mon 20. November 2006 07:28, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> anjuta do uruchamiania programow, z tego co zauwazylem, uzywa
> gnome-terminal?
używa tego, co ma wpisane, albo tego co "da się wybrać" w
`Settings->Commands->Terminal:' np.
gnome-terminal -e "$(anjuta.current.command)"
lub
xterm -e sh -c "$(anjuta.current.command)"
itd. Po za tym uruchamiania programów nie jest główną funkcja anjuty.

> Czy wobec tego nie nalezaloby dodac go do R: ?
IMO nie - jestem przeciwny wszelkim "funkcjonalnym R:". Inna sprawa, że program
graficzny powinien wyświetlić okienko z komunikatem, że nie może uruchomić
czegoś tam z powodu braku tego "czegośtam".
> Poprawianie, zeby uzywac czegos innego chyba nie ma sensu.
>
> Uwagi?

j.w.

--
Tomasz Wittner