audacious-plugins.spec [up to 1.2.5]

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 28 Lis 2006, 22:30:20 CET

Dnia wtorek, 28 listopada 2006 19:00, Marcin Banasiak napisał:
> Ogólnie BR / R należy sortować alfabetycznie. Prosiłbym, by
> odpowiednio sekcje %package i %files były również posortowane :-)

Jeśli mi się alfabet nie pokręcił to powinno być dobrze;) (połowę załatwił
adapter:])

>  %attr(755,root,root) %{_libdir}/audacious/Visualization/libparanormal.so
> +%{_datadir}/audacious-plugins/paranormal/Presets/*.pnv
>
> IMO warto przenieść te pliki do
> /usr/share/audacious/paranormal/Presets i dać  po prostu
> %{_datadir}/audacious/paranormal , gdyż to co jest obecnie wymusza
> dodanie gdzieś (audacious.spec?) katalogu
> /usr/share/audacious-plugins który jest IMO zbędny.

Właśnie nie wiedziałem co z tym zrobić. Zmieniłem ale coś mi się zdaje, że
zapis tego jest nie tak jak trzeba. Jakby co to proszę o poprawkę tak jak ma
być bo ja nic innego nie wymyślę (początki są trudne;))

> Czekam na poprawkę łatki.
Do tego jeszcze:
- BuildRequires:  wavpack-devel >= 4.31
- jednak wavpack kompiluje się automatycznie - mój błąd
- wyrzuciłem też ręczną kompilacje stereo_plugin bo okazuje się, że u mnie też
się kompiluje automatycznie :| Jakby co to można wyciąć tę zmianę ale u mnie
działa.

Mam nadzieje, że to wszystko.

--
Pozdrawiam, Kamil