[th] mozilla-plugin-gplflash2 i firefox

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 29 Paź 2006, 09:48:27 CET

Hej
Jak wchodzę firefoksem (1.5.0.7-1) na stronę z flashem, a nie mam
pluginu to proponuje mi ściągnięcie i zainstalowanie wtyczki. Ta wtyczka
ma tą wadę, że na youtube nie ma dźwięku. Wtyczka z pakietu
macromedia-flash-9.0.21.55-1wla.i686.rpm usuwa tą przypadłość z
dźwiękiem, ale za to są problemy z działaniem mbank, chomiks.com (te
zauważyłem - chodzi o paktycznie zamieranie przeglądarki)
Chciałem sprawdzić jak się będzie sprawował mozilla-plugin-gplflash2,
ale:
błąd: mozilla-plugin-gplflash2-0.1.0-0.20060131.1: nie znaleziono
wymaganego /usr/lib/mozilla/plugins

Przy firefoksie mam /usr/lib/mozilla-firefox/ - jak najprościej i
poprawnie rozwiązać ten problem? Link wystarczy? Pewnie nie z powodu
rpm-a...
--
Pozdrawiam
Krystian T.