metapackage-gnome

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
¦ro, 27 Wrz 2006, 19:44:09 CEST

Dnia 27-09-2006, śro o godzinie 12:02 +0200, Lukasz Glebicki napisał(a):
> gnome-menus >= 2.14.0 jako Req powoduje tyle, że nie da się zainstalować
> kdeowych aplikacji. Ja bym proponował zamienić to jako xdg-menus.
>
> Poza tym z tego co zauważyłem menu gnome jest czytelniejsze i zawiera więcej
> aplikacji po instalacji applnk zamiast gnome-menu.

veto

Takie rzeczy to sobie sam lokalnie zmieniaj. spec jest tak mały, że
przebudowanie go po zmianach zrobi ci mniej problemu niĹĽ mi.

Jak chcesz coś naprawiać, to napraw kdelibs, które nie powinno wymagać
applnk (tylko kicker powinien go wymagać, bo tylko on go używa do
wyświetlenia menu).

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux