Nowe rescue, ata-piix?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 3 Kwi 2007, 16:14:00 CEST

Daniel Dawid Majewski <light-i at o2.pl> napisał(a):

[...]

> Wiemy już, że jesteś błyskotliwy cool macho,

Yyy? 8-) Nie wiem, Danielu, co Ci tam w duszy gra i jaki masz problem,
ale wystarczy wygooglać kilka moich listów/postów, żeby wiedzieć,
że można o mnie powiedzieć dużo, ale nie to, że jestem "cool",
a już na pewno nie to, że jestem "macho" [*]; ale...

moja osoba i Twoje z nią problemy nie mieszczą się w tematyce
tej grupy, więc pozwól, że poproszę o EOT.

> ale do tego, aby być szczęśliwym człowiekiem, trzeba
> jeszcze odrobiny wyrozumiałości i życzliwości...

Wszyscy czytają to samo, każdy rozumie jak chce. Przeczytałeś to
co napisałem i uznałeś, że próbuję napinać muskułki? Yhyhy... :-)
Retorycznie: ujawniając właśnie taką a nie inną interpretację
mojego listu powiedziałeś coś o mnie czy o sobie? :->

[*] Tak, tak, to ja jestem tym jedynym prawdziwym

(mocno zagubionym) _ZU_ PLD.

PS: Wiecej śmiecić na tej liście nie zamierzam, w razie dalszych

problemów emocjonalnych, egzystencjalnych, jakichkolwiek...

związanych z moją skromną osobą zapraszam na

<mailto:darlas at post.pl>.

Bez urazy (mam nadzieję).

--
Dariusz Laskowski