Re: [SPECS] mldonkey.spec - modyfikacja funkcjonalności programu

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 23 Kwi 2007, 10:21:53 CEST

On 4/23/07, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> wrote:
> I o to mi chodziło. Dziękuję za odpowiedź;)

To nie jest odpowiedź, chodzi o to, że dla każdego bconda w PLD
istnieje jakiś sensowny use-case (a przynajmniej lubię w to wierzyć).
Tutaj jedyne podane uzasadnienie to bycie wrednym leechem, a problem
dotyczy ustawienia, które - zdaje się - można zmienić nawet w locie.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content