PLDWWW: Repositories

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Nie, 29 Kwi 2007, 17:56:32 CEST

29-04-07, Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał:

> Ja byłbym za gitem, gdyby nie fakt, że git praktycznie nie ma user interfejsu.
> W pracy pracuję na darcsie, bo jak się zastanowiłem w końcu co jest
> przyjemniejsze w użytkowaniu -- git, czy darcs, to mi wyszło, że z gitem bym
> się męczył.

Mam bardzo podobne odczucia, tylko zamiast darcs używam monotone.
Głównie dlatego, że monotone jest napisane w języku dla mnie naturalnym
a w Haskellu ledwie potrafię wyskrobać hello world. :)

> Ale sama koncepcja użycia distributed scma (oczywiście zezwalającego także na
> pracę z centralnym repo; git zezwala) jest warta rozważenia.

A są jakieś które nie mają push/pull (lub odpowiedników)?

> Tylko znowu --
> ktoś by musiał przejrzeć wszystkie sensowne, ocenić, które się nadają i
> opisać jak się z tego korzysta.

Ano.