[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 10 Lut 2007, 13:36:43 CET

> Fajnie że jest to napisane w manualu :/

Temat przewija sie przez grupy od bodaj tygodnia. Rozwiazanie bylo
podane juz w pierwszych dniach (wymusic romfs). Poza tym jak ktos przed
rebootem nie sprawdza recznie czy geninitrd jest poprawne (zwlaszcza gdy
generuje je "z palca"), to sorry ale sam sobie jest winien. To zajmuje
raptem kilka(nascie) sekund, a czlowiek ma pewnosc, ze system wstanie.

> No to do jasnej cholery niezły burdel jest w AC. Obecnie w AC jest
> wersja busyboksa zawierająca "switchroot" a nie "switch_root".

Nikt nie pokusil sie o backport nowszego busyboxa na AC-branch. Sorry,
ja nie bede robil wszystkiego sam. Osoba, ktora puscila felerne poniekad
geninitrd (wywalalo sie _tylko_ jak ktos wygenerowal "z palca") nie
przygladala sie byc moze zmianom i "z automatu" przesunela tag i puscila
na buildery. Pomylki sie zdarzaja, trzeba sie z tym liczyc, po to jest
ready (patrz nizej).

> Po co te pakiety w takim razie są w AC? Skasować je z FTP, przynajmniej
> następny frajer nie będzie tracił paru godzin na walkę z czymś co
> powinno działać OOB a nie działa, tylko odrazu ściągnie źródła kernela i
> sam sobie zbuduje.

Geninitrd z bledem trafilo do ready 20 stycznia. Po 6 dniach lezenia
trafilo do main poniewaz:
a) nikt nie zglosil w tym czasie problemow
b) mi zadzialalo na kilkunastu kompletnie roznych maszynach gdzie akurat
uaktualnialem w tym czasie kernel.

Poprawione geninitrd nie trafilo do main poniewaz builder amd64 w tym
czasie padl i przenoszenie jakichkolwiek pakietow nie bylo mozliwe.
Prawdopodobnie trafi tam dzis.

M.