[th] multilib libtool sparc (było: Re: [th] acl & multilib)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 12 Lut 2007, 22:35:55 CET

On Mon, Feb 12, 2007 at 10:06:32PM +0100, Tomasz Mateja wrote:

> Przepraszam za spamowanie listy ale chyba udało mi sie sprecyzować dobre
> pytania:
>
> 1. jak radzić sobie z aplikacjami używającymi /usr/bin/libtool (zaszyte
> scieżki w zależności od arch).

To jest jeszcze nierozwiązane.
Dla aplikacji korzystających z autoconfa najprościej dodać
AC_PROG_LIBTOOL i używać generowanego libtoola zamiast /usr/bin/libtool.

> 2. jak radzić sobie z aplikacjami używającymi konfiguratorów w stylu
> gpg-error-config zawartych zwykle w pakietach devel i w /usr/bin gdzie
> ma prawo być tylko jeden taki kwiatek.

Wywalić /lib<qual> i /usr/lib<qual> z tych *-configów.
Na szczęście w Th nie ma już /usr/X11R6/lib* będących poza domyślną
ścieżką.

> Cały czas mówimy o multilibie. Chyba że niewykonalne jest budowanie
> sparc i sparc64 na jednym systemie - tylko po co caly ten multilib wtedy?

Nie musi być sparc, to samo dotyczy i386 i x86_64.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/