[RFC] rc-scripts + rootfs na lvm + udev

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 8 Sty 2007, 16:34:21 CET

Łukasz Krotowski wrote:

> Wyłączenie fsck to jest zły pomysł (fs może nie chcieć wstać bez fsck).
> Raczej trzeba uruchomić lvm przed fsck. Posłałem (31.12) list z
> propozycją łatki która, ,,u mnie działa''.
rozumiem że o tego maila chodzi:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2006-December/138456.html

Problem ten sam ale nie chodzi o to żeby dopisać vgscan przed fsck tylko
przenieść sekcję "Scanning for LVM volume groups" przed fsck, a może w
zależności od tego gdzie leży rootfs wykonać lub nie (jeśli rootfs jest
na lvm to moduły będą już załadowane) vgscan - odpalanie bezwarunkowe
nie ma sensu.

--
T.