[SPECS] tilda up to 0.9.4

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pon, 22 Sty 2007, 00:26:23 CET

07-01-21, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):
> Tak poza tematem. Ile Ty już tego nam poprzesyłałeś. Bo powoli lepiej
> pamietam Twoje nazwisko od swojego... Jak masz tego już troche to może
> postaramy sie o jakieś +w dla Ciebie ?

Wbrew pozorom nie tak wiele, trochę dziwnych rzeczy typu kazehakase,
monotone-viz, foobillard, root-tail. Coś, kiedyś przy xorg robiłem. Zaznaczam,
że nie przysłałem nigdy własnego speca. Ostatnio głównie narzekam,
że coś nie działa. ;)

Co do +w, jeśli tylko chcecie, to chętnie - będę mógł drobiazgi wrzucać
bezpośrednio.