VMware

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 30 Lip 2007, 20:36:03 CEST

Witam

Jaki jest stan VMware teraz? Generalnie interesuje mnie VMware-workstation lub
VMware-server na AC. Jak nie działa i działać nie będzie ani jedno ani drugie
na AC to czy działa to chociaż na TH (może się wtedy skuszę do przesiadki;))?

Generalnie do tej pory używałem VMware-workstation ale niestety wydali wersję
6.0, nasz spec utknął na 5.x a na ich oficjalnej stronie juz nie mogę znaleźć
5.x. Próbowałem dostosować speca do 6.0 ale oczywiście coś mi nie poszło:/

Co do VMware-server to ktoś kiedyś napisał, ze odpalił to na AC ale chyba
zapomniał sie w końcu podzielić łatką:D :(

Czy jest jakaś szansa odpalić któryś z nich?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic