Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 21:14:43 CEST

On Sunday 02 of September 2007, Kamil Dziedzic wrote:
> A propo jeszcze "stabilności" TH.
> Gdzie do licha jest moduł nvidii dla aktualnego kernela?
> Pół roku minęło od mojej poprzedniej instalacji TH od zera a tu znowu klapa
> jak i wtedy na poziomie instalacji kernela... no ok teraz modułu.
>
> Jak "stabilność" ma polegać na słaniu do main byle czego bez patrzenia czy
> zależne rzeczy są przebudowane (bo przecież jak sobie ktoś chce to sobie
> przebuduje) to ja dziękuję.
>
> p.s. Szczerze powiedziawszy mam nadzieję, że ślepy jestem i nie widzę bo
> nastawiłem się na instalację TH a tu dupa.

Poczytaj: http://ep09.pld-linux.org/~pldth/main.txt a następnie do pracy.

Nikogo najwyraźniej nvidia nie interesowała skoro nie podbił rel i nie
podziałał w temacie zmielenia tego na builderach.