[Ti] (no subject)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 18:29:36 CEST

On Mon, 03 September 2007 11:50:27 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> [...]

  E, tam. Z PLD nie mam nic wspólnego, więc nie ma powodu do frustracji.

  O, Jezu! Dzieci! Zbierajta te zabawki! Już, już! Bier kubełko na paczki!!!
I korytko świniowe na paczki bierz! Ty stary, budź się! Buuudź się!!!
Bier siekiera! Przywieźli fork! Fork!!! Fork je we wiosce!!!

  Tak! Tyle forków ilu developerów! To wtedy...

> Przynajmniej będzie ruch w interesie.

  Tylko... Nie wiem czy kubełków wystarczy...

  A poważniej: kiedyś była (nie wiem jak wygląda teraz) taka
legendarna już paczka o nazwie applnk. Z punktu widzenia ZU
byłoby raczej niezbyt fajnie gdyby tak jak ta nieszczęsna
paczka wyglądał ftp.pld-linux.org/dists, a zastanawiam się
czy nie został wykonany pierwszy krok w tym kierunku.

  Nie żeby to był mój interes, albo żebym miał prawo marudzić,
ale było by miło, gdyby takie akcje zaczynały się od jakichś
(choćby i paru zaledwie, ale jednak) słów na www.pld-linux.org.
Wtedy ZU wiedział by czy szukać już sobie jakiejś bardziej
spójnej i konsekwentnej, z uporządkowaną i przewidywalną
zawartością oficjalnego (było, nie było) serwera ftp
czy też nie, bo na bajki, że pomysł w rodzaju Ti ma
cokolwiek poprawić, to ja już jestem za stary. :-)

  A blogi, forki i inne temu podobne ani mnie interesują,
ani mi przeszkadzają. Nie mój cyrk, nie moje małpy.
Nie rozumiem tylko po co te małpy w tym akurat cyrku
(ftp.pld-linux.org/dists). Bez sensu.

  A jak, dajmy na to, trzydziestu developerów zrobi trzydzieści
(baczność!) forków, :-> to też wszystko to trafi do distro?
A nie macie tam jakiegoś ftp.pld-linux.org/people do śmiecenia?
Litości...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl