postfix-2.3.12-4

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 10 Wrz 2007, 14:33:44 CEST

10-09-07, Andrzej Zawadzki <zawadaa w gmail.com> napisał(a):

> Jak miał tak wyglądać to wolałbym żeby go nie było...
> I nie masz się co obrażać - obiektywnie - wyszła trochę lipa.

Alez skad. Ja sie nie obrazam, obiekcje rozumiem, ale nalezy tez o
tonie pamietac - tutaj do was absolutnie nie czuje urazu :)

> Oczywiście, że my nie debian - 2.3 OK - tylko przetestowane!!
> BTW1. skoro 2.2 był tak długo w AC to pewnie raczej możliwości 2.3 nie były
> jakoś wybitnie potrzebne.
> BTW2. jeśli 2.3 to czemu nie 2.4? Jak adebian to adebian :-P ;-)

No tak, pisalem juz kiedys ze specjalnych waznych zmian w 2.4 nie
widze, a poki to ciagle jest rozwijane to tez nie chcialem sie w to
pchac. Dlatego jednak 2.3.
Postfix 2.3 byl przetestowany do rel 3 calkowicie od stop do glow.
Natomiast po wypuszczeniu rel 3 zagadal mnie glen ze depsy glownej
paczki sa jakies takie nadmiarowe... co nie powinno miec miejsca -
wiesz, sciagaly ci sie mysqlowe depsy mimo ze wcale dict-mysql nie
sciagales - czego ja nie zauwazylem bo mysqla i tak mam. W takim razie
zaczelo sie wielkie szukanie czy aby 2.3 nie uzywa juz nowszej metody
budowania i ta ktora uzywamy z 2.2 nie jest aby przestarzala i mimo ze
dziala to psuje linkowanie. Tak wiec stad to lekkie zamieszanie z rel
4. Coz, zdarza sie, przeprosic - przepraszam, ale jak dla mnie to to
az takiej defunkcji postfiksa nie powodowalo by nazywac to jakims
wielkim problemem (szczegolnie ze rel 4 u mnie dzialalo) ]:-)

pozdrawiam