SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Wto, 11 Wrz 2007, 00:35:58 CEST

On Mon, 10 Sep 2007, Mateusz Murawski wrote:

> U nas domyślnie włączone czy wyłączone? Można by jakies info do
> domyslnego pliku konfiguracyjnego dać. I jeżeli sie nadaje to na liste
> postfiksa, ktos czasem pytał o taka funkcjonalność.

I, o ile pamietam, Venemie za kazdym razem piana na twarz wystepowala w
odpowiedzi ;) Ale moge zle pamietac, ja tylko doklepywalem
funkcjonalnosc na zamowienie bluesa ;)

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!