xen, kernel, bcc

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 12 Wrz 2007, 10:21:29 CEST

> Sprawdzony i działający sposób to:
> - zbudować kernel z brancha LINUX_2_6_16 (--with xen0 oraz --with xenU)
> [1]
> - zbudować xen.spec z brancha XEN_3_0_2
>
> Z tego co mi wiadomo nie mamy innego działającego xena.
>
> [1] Regularnie buduje paczki, są dostepne pod adresem
> http://students.mimuw.edu.pl/~adamg/xen/

A czy wogole da sie postawic Xen-a na czyms nowszym niz 2.6.16 (Dom0)?

Chodzi o to, ze sprzet mam z kontrolerem dysku (jakas VIA), do ktorego driver
jest dopiero w 2.6.19. Odpalilem Xenoppix (wlasnie na 2.6.16) i dysku mi
nie widzi...

--
Lukasz