SOURCES: ja2.png (NEW), ja2-desktop.patch (NEW) - new file

Śro, 12 Wrz 2007, 11:30:43 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/RAS_syndrome

Bylbym w tej sytuacji raczej za rozwinieciem sktotu, ewentualnie:

"Role Plaing Game (RPG)"

Z tym, ze sie przy tym nie upieram.

A tak BTW, to wlasnie widze, ze w GenericName zostalo, ze to gra
strategiczna, natomiast z kategorii to wylecialo. Jakis powod?

(Uprzedzajac, jesli ktos sie bedzie upierac, ze kazdy program powinien byc
tylko i wylacznie w jednym miejscu menu, to ja sie z tym pogladem nie
zgadzam).

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36