SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 12:35:54 CEST

On Thursday 13 September 2007 00:32:17 Jan Rekorajski wrote:

> Ja tylko powiem ze we wtorek zrobilem upgrade postfixa 2.2.x (z AC, bez
> VDA) do 2.4.5 (z Th, z VDA) i nie zauwazylem zeby cokolwiek nie/zle/inaczej
> dzialalo. Mam Maildiry w $HOME i wysoce upierdliwych luserow wiec pewnie by
> juz dali znac jakby cos bylo zle ;)

a używasz "virtual_maildir_suffix"? To jest opcja która dochodzi z VDA i
właśnie o nią mi chodziło. Pozwala jak sama nazwa wskazuje na określenie
sufiksu do ścieżki wirtualnych skrzynek.

Natomiast to jest kwestia uruchomienia postfixa bez VDA na konfigu dla VDA - w
drugą stronę rzeczywiście nie powinno mieć to znaczenia. Nie wiem czy są inne
konflikty.

Żeby nie było - ja jest za tym żeby VDA było domyślnie - ułatwiło by mi to
życie.

Pozdrawiam,
marcin