Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 20:08:59 CEST

Dnia sobota 29 wrzesień 2007, Bartosz Świątek napisał:
> Istnieje już dość długo !stbr.

Widzę, że dorobił się bezpośredniego słania testów. Super!

Swoją drogą to czy taka nowość nie mogłaby mieć swojego wpisu w newsach na
stronie głównej? Ogólnie miło by było jakby tych newsów było więcej (nie wiem
kto tam na tym trzyma łapę). Ruchy na ftp'ach, większe upgrejdy itd. Do tego
kanał RSS.... rozmażyłem się;)

> Istnieje już dość długo !stbr.

Ale to jednak nie to samo co możliwość słania na buildery samemu. !stbr jest
świetnym pomysłem i genialnym narzędziem dla tych którzy zaczynają czy tylko
raz za jakiś czas coś poprawią.
Pamiętam jak swego czasu męczyłem się z upgrejdami na AC. Najpierw poprostu
podbiłem parę specy i liczyłem, że ktoś to zbuduje i pośle na ftp.
Zawiedziony, że nikt nie śle zacząłem pytać i dostałem info do kogo słać
mejle z prośbami o stbr. Niestety odpowiedzi przychodziły po tygodniu. W
końcu zainstalowałem irc'a i shadzik się zlitowałeś i poprosiłeś o prawa
słania na AC i od tej pory Ciebie męczyłem;) W końcu jednak dałem sobie
spokój z AC i teraz już tylko na TH coś tam updejtuje a !stbr okazał się
świetnym narzędziem. Posyłam i widzę czy poszło, czy nie, kogo męczyć jeśli
wisi tydzień itd. Na irc'u widzę, głosy, że fajnie by było jakby się pojawił
jeszcze jakiś formularz pozwalający posłać stbr dla tych co irc'a nie
używają. Możnaby wtedy(bo jakoś nie widzę sensu słania kogoś na irca tylko po
to aby użył bota) też napisać proste HOWTO jak zostać developerem PLD bo
takie w tej chwili o dziwo nie istnieje.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic