SPECS: freeciv.spec - server is required by client to play

Pią, 11 Kwi 2008, 22:23:41 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Lisowski?= wrote:

> Ok, serwer moze stac sobie na innej maszynie, ale trzeba pomyslec tez
> o graczach, ktorzy chca pograc sobie lokalnie, majac za przeciwnikow
> graczy komputerowych. W takim przypadku serwer rowniez jest wymagany.
> Bez serwera klient pluje sie, ze nie moze go wystartowac. Mysle, ze
> suggest rzeczywiscie bedzie lepszym wyjsciem.

Akurat do tego rownie dobrze nadaje sie zdalny serwer. Kwestia odpowiedniej
konfiguracji.

Co nie oznacza, ze mam cos przeciwko suggests :)

PS. Tnij sygnaturki z cytatow, jesli twoj MUA sam nie umie.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36