[Th-devel] Prośba o kompilację

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 3 Sie 2008, 01:37:34 CEST

Proszę o zbudowanie kdebluetooth.spec w obecności lrmi-0.10-2, które teraz
jest w Th.

Nie wiem, z czego to wynika, ale kbluetoothd nie chce się uruchomić w
obecności lrmi w powyższej wersji. Działa natomiast z wersją 0.10-1, pomaga
downgrade. Niestety, bieżące lrmi jest wymagane (na sztywno) przez
v86d-0.1.6-1, którego też potrzebuję. Natomiast kdebluetooth.spec nie chce
się u mnie teraz zbudować. Może na builderze pójdzie. A jak nie, to będzie
wiadomo, jak się wywraca budowanie - u mnie to jest na sdpdevice.cpp, błąd
jest taki:

sdpdevice.cpp: In member function 'void
KBluetooth::SDP::Device::updateServices()':
sdpdevice.cpp:114: error: 'free' was not declared in this scope

(czyżby potrzebne było #include <stdlib.h> ? dziwne...)