SPECS: kvm.spec - Up to 72 - Removed kernel module build (kvm.ko is now par...

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 5 Sie 2008, 00:18:46 CEST

On Thursday 31 July 2008, Daniel Mróz wrote:

> Jest jeszcze trzecie wyjście - zrobić SPECa budującego userlandię w
> wersji odpowiedniej dla kernelowego kvm. Hmmmm.....
> Propozycje? Pomysły? Pizza?

Userspace kvm.spec pasujące do kvm.ko z kernela (distro kernel z th ma kvm.ko)
bez budowania modułu jajkowego z kvm.spec (dać bcond domyślnie off).

Pytanie - jak rozpoznać, które userspace pasuje do którego kernelowego jajka?