Source0 z svn ( było: emphasis ...)

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Wto, 12 Sie 2008, 10:15:04 CEST

On Monday 11 of August 2008 21:40:14 Paweł Chmiel wrote:
> PS
> Jezeli to jest snap (zrobiony przeze mnie) z cvs to czy musze dolaczyc
> spakowane snapshoty do wiadomosci lub gdzies wrzucic??

Przyłączam się do pytania - co się robi w takic h sytuacjach? Przykładowo:

Potrzebuję jakąś zmianę w aplikacji, bez której nie jestem w stanie
przygotować sensownego speca. Autor wprowadza na moją prośbę zmianę do svna,
ale nie planuje w najbliższej przyszłości robić releasea. Czy jest jakiś
sposób, żeby podać jako Source0 wersję z svn? Domyślam się, że robienie
dużego patcha który by uwzględniał wszystkie zmiany od release do konkretnej
wersji svn nie jest najlepszym wyjściem?

--
Paweł