Re: Source0 z svn (było: emphasis ...)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 12 Sie 2008, 10:21:52 CEST

W dniu 12 sierpnia 2008 10:15 użytkownik Paweł Zuzelski
<z w grabina.waw.pl> napisał:

> Przyłączam się do pytania - co się robi w takic h sytuacjach? Przykładowo:
>
> Potrzebuję jakąś zmianę w aplikacji, bez której nie jestem w stanie
> przygotować sensownego speca. Autor wprowadza na moją prośbę zmianę do svna,
> ale nie planuje w najbliższej przyszłości robić releasea. Czy jest jakiś
> sposób, żeby podać jako Source0 wersję z svn? Domyślam się, że robienie
> dużego patcha który by uwzględniał wszystkie zmiany od release do konkretnej
> wersji svn nie jest najlepszym wyjściem?

Oczywisice jest sposob.
Od tego mamy drpin.pld-linux.org.
W source wpisujesz np. Source0:   program-version-snap.tar.gz
Ten tar gz ladujesz na dropin.pld via fpt (login i haslo takie same
jak do cvsu) i dopiero jak ta pacza wyladuje na dropin, komitujesz
speca. Wtedy DF pobierze ladnie paczke z dropin i juz po sprawie.