enlightenment-module-bling

Paweł Chmiel pawel.chmiel w jabster.pl
Sob, 16 Sie 2008, 19:36:47 CEST

Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> Dodajmy, ze jesli nie daiala, to po prostu dajesz niecalkowite release.

Co do bling to wylaczenie w ustawieniach "Enable Windows In/Out" i "Fade
On Opacity Changes" daje enlightenment "kopa" ;).

Mam pytanie do osob korzystajacych z e17 - co zrobic z spec'ami do
themes'ow??
Czy aktualizowac?? Moim zdaniem sa one zbedne bo themesy mozna sciagac
spod e17 (w menu themes->online i tam sa wyswietlone miniaturki
wszystkich themesow, po klikniecu sa one sciagane i mozna je ustawic).

A co z poprawkami do spec'y?? Moge je posylac na MAIN?? Bo w
dokumentacji jest napisane ze snapy z cvs sa niemile widziane i powinny
raczej isc na DEVEL??

PS
Jesli ktos chce to moge wstawic wszystkie spakowane paczki potrzebne do
instalacji e17 (28MB tar.bz2, skompilowane na titanium pod i686).

Pozdrawiam Pablo