nowy spec - enlightenment-module-itask-ng.spec

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Nie, 17 Sie 2008, 23:59:58 CEST

Monday 04 of August 2008 10:02:10 Paweł Chmiel napisał(a):
> [...]

Tyle ze nic tam nie ma zwiazanego z e17.

> Korzystam na Ti (wcześniej na Th) z E17 zbudowanego z cvs (
> enlightenment-0.16.999.043-1.i686 ) i podczas instalacji nie ma żadnych
> problemów z niespełnionymi zależnościami ( włącznie z tymi pakietami z
> pliku main-ready-test.txt). Jedynie problem jest z enlightenment.spec (
> o czym zresztą pisałem na forum ) a dokładnie z brakującym
> /usr/share/locale/fr_CH. Było to poprawione w wersji 1.105 spec'a ale

Poprawione w glibc.spec tag: auto-th-glibc-2_8-7

Chyba nie masz w repo ti wiec:
builder glibc -r auto-th-glibc-2_8-7

> teraz znowu jest problem:/. A i podczas próby zbudowania enlightenment
> builder nie może znaleźć w cvs pliku enlightenmentDR17-wcnt.txt.
> Wcześniej się budowało - czyżby ktoś usunął ten plik??
te pliki sa w HEAD.

Jesli jestes w katalogu SPECS :
cvs up -r HEAD ../SOURCES/enlightenmentDR17-wcnt.txt
cvs up -r HEAD ../SOURCES/enlightenment-xsession.desktop

Powinno pomoc i przyjrzyj sie opcji buildera  -nn (no net) - jesli masz wszystkie zrodla na miejscu.
Raz ze szybciej, 2 ze nie zmienia Ci sie zrodla jesli cos majstrowales.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń