SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 18 Sie 2008, 09:59:00 CEST

2008/8/18 Sławomir Paszkiewicz <paszczus w gzowski.opole.pl>:
> A to tylko takich userow mamy? Bo mi sie wydaje, ze mamy tez takich,
> ktorzy maja PLD na desktopie. Swoim. Wlasnym. I sa tam root-em, ale
> korzystaja jako user, wiadomo.
> Iceweasel jest o tyle nie fajny, ze wlasnie trzeba robic takie zabiegi,
> zeby miec inna lokalizacje niz domyslna.

Ja mam PLD na desktopie, ale wyjścia stdout nie widzę wcale, bo używam
PackageKita do aktualizacji i instalacji softu. Widzę za to
historyczne %bannery i nie chce mi się wierzyć, żeby nie dało się
zmusić Iceweasela do respektowania locale sesji.

--
Patryk Zawadzki