SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 18 Sie 2008, 10:53:55 CEST

> Gettext tak działa od zawsze i nikt nie próbuje tego poprawiać.
> Wystarczy sobie LC_MESSAGES ustawić odpowiednio dla binarki
> przeglądarki.

Mam ZU tlumaczyc jak maja ustawiac LC_MESSAGES bo im wybranie jezyka w
przegladarce nie dziala jak jest narzucony z locale? Wole zeby
przegladarka dzialala tak jak jej autorzy sobie zyczyli (czyli zeby user
mogl zmienic jezyk "w locie" na jaki chce, a nie byl ograniczony do tego
co mu system narzuca sila).

Pomysl narzucania jezyka userom w jakiejkolwiek aplikacji uwazam za
pomylony. To nie windows zeby system zmuszal usera do tego jak jego
program ma mu dzialac. No ale to juz moja prywatna opinia.

Jak dla mnie to najlepszym rozwiazaniem bylo by paczkowanie w iceweaselu
i icedove dodatku locale switcher i problem znika. Albo paczkowanie w
osobnym specu dla latwiejszych aktualizacji i odpowiednie R: w paczkach
iceweasel i icedove.

M.