SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 18 Sie 2008, 11:08:35 CEST

On Mon, Aug 18, 2008 at 10:08:10 +0200, Marcin Krol wrote:

> [...]

To po pierwsze - jeśli już informacje na ekran, to nie żaden cat <<EOF

> i nie chce mi się wierzyć, żeby nie dało się
>
> Da sie, i tak bylo zrobione, ale wtedy nie da sie uzywac innych locale
> niz sesji co IMO jest zle.

To jest prawidłowe - tu nie windows, żeby każdą aplikację konfigurować
osobno.

> Jak mam przegldarke skonfigurowana na en_US
> to chce miec ja en_US, a nie pl_PL bo takie mam locale.

Jak już chcesz rzeźbić (bo to JEST rzeźba), to dużo łatwiej jest zrobić
skrypt, ustawiający locale przed startem binarki, np. na podstawie
jakiegoś ~/.iceweasel.lang

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>