SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 18 Sie 2008, 11:11:11 CEST

On Mon, Aug 18, 2008 at 10:53:55 +0200, Marcin Krol wrote:

> Mam ZU tlumaczyc jak maja ustawiac LC_MESSAGES bo im wybranie jezyka w
> przegladarce nie dziala jak jest narzucony z locale? Wole zeby

Przecież takie KDE-GNOMIaste potwory same ustawiają locale - od kiedy to
ZU chce mieć inny język dla przeglądarki WWW, niż dla reszty środowiska?

> przegladarka dzialala tak jak jej autorzy sobie zyczyli (czyli zeby user
> mogl zmienic jezyk "w locie" na jaki chce, a nie byl ograniczony do tego
> co mu system narzuca sila).

A ja wolę nie używać ficzerów broken by design.

> Pomysl narzucania jezyka userom w jakiejkolwiek aplikacji uwazam za
> pomylony. To nie windows zeby system zmuszal usera do tego jak jego
> program ma mu dzialac. No ale to juz moja prywatna opinia.

Narzucania? Przecież każdy może ustawić dowolne locale - i nie zapominaj
o wynalazku, jakim jest LANGUAGES.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>