Zepsuty phpMyAdmin

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Sob, 30 Sie 2008, 03:18:16 CEST

Dnia sobota 30 sierpnia 2008, Bartosz Świątek napisał:

> Aha, tak dołożę dump z /var/log/mysql/error.err
>
> 080830  2:51:44 [Note] /usr/sbin/mysqld: ready for connections.
> Version: '5.1.26-rc-log'  socket: '/var/lib/autko//mysqldb/mysql.sock'
>  port: 3307  PLD Linux Distribution MySQL RPM
> 080830  2:53:17 - mysqld got signal 11 ;
> This could be because you hit a bug. It is also possible that this binary
> or one of the libraries it was linked against is corrupt, improperly built,
> or misconfigured. This error can also be caused by malfunctioning hardware.
> We will try our best to scrape up some info that will hopefully help
> [...]

Przecież to jest jakiś bug MySQLa. phpMyAdmin po prostu dostał jakiegoś
ficzera, który ten bug aktywuje, ale cała baza danych NIE MA PRAWA się
wyłożyć z powodu błędu w aplikacji klienckiej i wydaje mi się to logiczne i
oczywiste ponad wszelką wątpliwość. Co więcej, to pewnie oznacza, że teraz
każdego klastrowanego MySQLa z PLD można popsuć zdalnie jakimś prostym
sposobem. To zdecydowanie zasługuje na szybkie dochodzenie, bo może być
niebezpieczne na produkcji.

Pozdrawiam,
--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl