kvm.spec - Jaka jest faktyczna licencja?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 3 Sty 2008, 19:54:46 CET

03-01-08, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):
> Zmieniłem na powyższe i posłałem na builder. Byłbym wdzięczny jakby ktoś
> potestował na maszynach z kvm.
>
> U mnie na kompie gdzie nie da się załadować modułu działa bez niego.
> Na drugim gdzie można załadować kvm nie działa:D I to bez znaczenia czy z
> załadowanym modułem czy bez mam po prostu czarny ekran po odpaleniu.
>
> Aha i nie buduje się na ppc... nie wiem czy czasem nie wystarczy zmienić nazwę
> jednego pliku ale nie mam jak to po prostu sprawdzić (brak ppc).

Jak to nie masz PPC!? Masz! :) Spokojnie możesz przecież męczyć sobie
builder ppc śląc zlecenie test-buildu _tylko_ na niego (opcja -b w
makerequest.sh). A jeśli nie tak, to w cvsie w Who_is_who masz również
napisane kto jest adminem ppc buildera, w razie czego może udostępnić
(jak mniemam) konto do testów.