SPECS: redland.spec - keyutils is krb5 dependency

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 3 Sty 2008, 20:21:49 CET

On Thu, Jan 03, 2008 at 08:15:55PM +0100, Rafał Cygnarowski wrote:

> redland nie ma zależności od krb5, a bez keyutils się nie kompiluje.

W PLD ma. redland -> libraptor-devel -> curl-devel -> krb5-devel.
I tylko stąd pochodzi zależność od keyutils.
Samo redland jak najbardziej się _kompiluje_ bez keyutils-devel (polecam
grep -r w źródłach).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/