usbmouse do domyślnie blokowanych?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 4 Sty 2008, 17:03:46 CET

On Friday 04 January 2008 16:29:53 Marcin Kurzyna wrote:
> hm - u mnie na wszystkich zarówno razem jak i na samym usbmouse mysz zawsze
> działa tylko w pionie.

> prawdą jest że mam wszędzie usbowe myszy logitech w wersji radiowej. może
> to kwestia jednak tylko tych myszy.
Wygląda na to, że tak. Mam radiówke Logitecha i ten sam problem. Myślałem, że
mysz przestała mi się poprawnie inicjować, bo kilkukrotne wyładowanie i
załadowanie usbmouse lub intensywne klikanie przy uruchamianiu Xów pomagało.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn