speech-dispatcher.spec

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Pią, 4 Sty 2008, 21:39:45 CET

On Friday 04 January 2008, 08:20, Bohdan R. Rau wrote:
> Witam.
>
> Właśnie zauważyłem że się pojawił - ktoś ma duże piwo u mnie!
>
> Powinno być chyba jeszcze:
>
> BuildRequires: dotconf-devel
>
> Nie instaluję jeszcze bo muszę napisać patcha do Ivony (ten z 0.6.4 nie
> działa), ale próbowałem zbudować i wywaliło właśnie na dotconf.h
>
> ethanak

Spec jest zrobiony "na rympał", bez żadnego sprawdzenia, czy do czegokolwiek
się nadaje (to samo tyczy sie dotconf.spec). Jakimś tam wzorcem może być
http://packages.debian.org/sid/speech-dispatcher
jeśli chodzi o dopracowanie tego - to już zostawiam innym.

--
Tomasz Wittner