rtsp + nat

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 13 Mar 2008, 23:29:13 CET

Mniej wiecej Thu, Mar 13, 2008 at 08:16:16PM +0100, zainteresowany Daniel Dawid Majewski rzekl:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Zbyniu Krzystolik i powiedziała :
> Uchuhu... A jak mam kernelik 2.6 na th, to moge sobie jakoś ten moduł
> dobudować, czy nie bardzo ?

Nie napisałeś o jaki kernel Ci chodzi, więc podałem pierwszy z brzegu
jaki ma. Możesz sobie dobudować, albo przebudować w tej chwili kernel,
dorzuciłem łatkę z tymi modułami. Może być kernel.spec z brancha
LINUX_2_6_22 (żeby było 2.6.22 takie jak jest w Th) lub LINUX_2_6, gdzie
leży kernel 2.6.24.

> W czym rzecz - mam domową sieć, NAT-owaną, w niej też jest SonyErisccon
> K810i przez bluetooth i właśnie tym sprzętem chciałem podglądać bocianie
> gniazdo na http://wap.ittv.pl/bociany

No nie no, jeśli to o bociany chodzi, to trzeba odpalić, żeby na PLD
działało ;)

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%