[TH] Czy to musi być arch ?

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 4 Lis 2008, 08:51:25 CET

> Dwa spece do glibc? Jeszcze czego.
>
> Poza tym glibc-headers _nie_ jest noarch.
Wcale się nie upieram, nie wnikałem w treść plików nagłówkowych,
przyjąłem, że są jednakowe dla x86_64 i i686, to tylko przykład...
1. Miałem na myśli dorobienie nowej funkcjonalności, tak, aby możliwe
było budowanie arch i noarch z jednego speca.
2. Jak w takim razie zainstalować takowe paczki w dwóch wersjach tak aby
nie było konfliktów dla wspólnych plików ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski