firefox w poldku

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Pon, 24 Lis 2008, 13:34:38 CET

Witam,

> Ja przyuwazylem jeszcze ze na ajaksie firefox sie gubi i to nie tylko
> w PLD. W ubuntu od dawna mam tak ze jak zostawie Firefox 3 na stronie
> gmaila (a tam dziala autoodswiezanie jakimis magiami javascriptowymi)
> to po godzince, po dwoch - klik i Firefoksa nie ma.

Ja zalecam instalację starszych wersji Flasha.
Na 10 też mi się Firefox wieszał i chodził koszmarnie wolno, a przy 9
wszystko ładnie śmiga.
Uruchamiam Firefox'a(tzn Iceweasel) raz dziennie i żadnych padów.
Przy gmailu i Ajaxie też nie zauważyłem żadnych takich problemów.
Korzystam z TI.
Tylko jeden problem z 9, otóż adobe nie udostępnia poprzednich wersji i
nie podaje ich w nazwach plików instalacyjnych(przynajmniej mi się nie
udało tego znaleźć na ich stronie). 9 wykopałem z jakichś archiwów, ale
nie pamiętam dokładnie skąd.
Jak ktoś zainteresowany to mogę gdzieś wystawić, albo podesłać
bibliotekę .so do skopiowania do katalogu pluginów.
Pozdrawiam

--
Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>