[kde4] za dużoczłonków...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Paź 2008, 12:57:37 CEST

On Tue, Sep 30, 2008 at 13:40:22 +0200, Paweł Sikora wrote:

> zatem jesli jest ktos na sali, kto sie w bebechach kde4 zna,
> lub ma ochote babrac, niech sie ujawni i zdeklaruje.

A może po prostu dopisuj te S, które już napotkałeś?

> jak na razie "efekt" zainstalowania *5* wydzielonych aplikacji:
> {dolphin, kwrite, knode, kmail, konsole}, to *23* pakiety
> i okolo 400 bibliotek, a i nie wiadomo, czy ich funkcjinalnosc
> jest pelna bo wszystkiego nie przeklikalem jeszcze.

Jak chcesz mieć pełną, to zainstaluj wszystko (co jest porozdzielane).
Mi nie jest potrzebne ripowanie ścieżki dźwiękowej z DVD na zdalnej
maszynie bezpośrednio do załącznika mp3 w mailu przy użyciu pilota do
telewizora.

> reszta jest dobra, bo jest modularna, kde to monolit
> i w jego przypadku podejscie z fc10 mi sie podoba.

KDE to _nie jest monolit_ - najlepszy przykład to konqueror, który
będąc kluczowym składnikiem KDE jest często używany jako przeglądarka
WWW i tylko przeglądarka.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>